lunes, 30 de noviembre de 2009

Recitació de Comunicació oral, escrita i digital

Fa dos dijous van començar les recitacions de COED. Podies escollir entre fer un monòleg, un conte o un poema. A mi em va tocar fer-lo dijous passat i vaig triar per fer un poema de Josep Carner, anomenat La cadernera, i és aquest:

Al primer pis hi ha un gos danès,
malhumorat de viure-hi pres.

Al segon, un lloro ensopit
repeteix el que sempre ha dit.

Al terç, planyívol, feia el gat:
-Pogués escapar-me al terrat!

Al quart de temps ha llogador,
l’aranya fila en un racó.

En el quint pis, de sobte, un dia,
Ofert a uns vells patriarcals,
La cadernera fa alegria,
Gentil remei a tants de mals;
ja lloro i gat, aranya i gos,
trobem el viure delitós.

La veritat és que ho vaig passar força malament, ja que s’havia de exposar davant del grup classe. Vaig passar molts nervis, però aquests tipus d’activitats van molt bé per anar-te’n treien la vergonya.
La resta dels meus companys que també han exposat avui han tingut força nervis, ja que 70 persones la veritat és que imposa, però també estem observant que cada setmana es fan millor. Fer aquesta activitat m'ha agradat molt ja que primer de tot vaig estar buscant poemes o contes per a exposar i vaig poder llegir i imprimir molts de molt macos. Finalment vaig triar aquest poema perquè el vaig trobar molt divertit i fàcil d'aprendre. En conclusió vaig poder demostrar-me a mi mareixa que ho podia fer-ho tot i que amb molts nervis i m'ha servit per a poder treure'm poc a poc els nervis i cada cop fer-ho un xic millor.

No hay comentarios:

Publicar un comentario