miércoles, 28 de octubre de 2009

QUI ETS, TU?


Ahir a l’hora de Comunicació oral, escrita i digital havíem de portar una fotografia que descrigués alguna cosa física o psicològica d’un company de classe. Havia de ser en format DIN-A4 i la fotografia enganxada en una cartolina i amb un títol.
L'Anna és una noia de Badalona, simpàtica i molt divertida. Li agrada molt riure i sempre està amb un somriure a la cara. Des de que la vaig conèixer sempre ens hem portat bé ja que és una noia amigable. El que més em va cridar l'atenció són els seus ulls. Aquests són grans i de color blau. Un blau molt bonic que quan els miro em fan relaxar-me. Em donen tranquilitat i serenitat. Amb la seva mira és poden reflexar sentiments.
He fet aquesta persona perquè des d'un principi em va cridar molt la seva mirada i volia expressar i explicar això. Aquesta noia és l'Anna Cid.

No hay comentarios:

Publicar un comentario