domingo, 1 de noviembre de 2009

COMUNICACIÓ DE MASSES

El dia 16 d'octubre a la classe de Xavier vam anar a una aula normal i vam parlar sobre els mitjans de comunicació de masses, un d'aquests són la televisió, la ràdio, premsa i Internet. S’adrecen a una audiència indiscriminada, són empreses basades en l’economia de consum, creen una falsa il•lusió de realitat i utilitzen un llenguatge audiovisual. La seva funció és difondre coneixements, provocar experiències vicàries, proposen models, transmeten valors i influeixen en la socialització.
Desprès de fer una mica d'explicació vam veure dos anuncis, un era el anunci de coca-cola en el qual surt una família, la mare arriba de demanar feina però en una empresa li diuen que no té referències, és a dir, que no té cap tipus d'experiències, i el nen va a parlar amb ell, i li explica tot el que la mare ha fet per a ells i és el fill el que li diu al "cap" que és ell qui no té referències.
Us el penjo per què el pugeu veure:


El segon anunci que varem veure és el de yogurt desnatat de la marca Danone, on apareix un home i una dona en una piscina, banyant-se i menjant el yogurt, on hi ha un ambient molt sensual, amb música romàntica i un espai al estil grec molt bonic.

No hay comentarios:

Publicar un comentario